Chris

Min träningsdagbok, smink, shopping, vegetarisk LCHF och jag.

20110129.

Kategori: Allmänt.

Igår fyllde jag 24 år.


Dagen började med att jag fick sms från pappa om att han hade gömt ett paket hos mig så jag fick leta. Fågel fick jag som ledtråd.


Jag fick Monopol!


Och en datomus. Hon får nog bli prydnad.
Sen så fick jag pengar också. Och tandborstarna har jag redan visat.

Det bästa med dagen var att Ellen och Evelin kom och hälsade på. Så jävla roligt!!!


Vi fikade först.


Och åt sushi sen.


Jag köpte en Tangle Teezer som ska vara världens bästa borste. Det lilla jag har testat har varit över förväntan. Kom på att det var dags för något nytt då tänderna på min favoritkam flyger när jag förösker att kamma ur mitt tossiga hår...


Det blev även ett rea-set från Åhléns med läppglans, nagellack och ett läppstigt. 45 kronor.


Evelin kom med så bra presenter. Tack så hemskt mycket!
Fräsch hudsalva utan döda djur och ett jättabra läppstift/glans. Så bra färg. Det blir glansigt som i tidningarna.


Och ögonskugga och te. Jag ska sminka mig med den imorrn!


Nea kom en sväng med fina tulpaner.


Och David fick en kamrat.


Knäppisar!

Jag hade en så himla bra födelsedag. Tack alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: