Chris

Min träningsdagbok, smink, shopping, vegetarisk LCHF och jag.

USA del 1

Kategori: Allmänt.

Lite USA-bilder får det allt bli:


London!


På Heathrow.


På väg mot Santa Barbara.


Snygg tjej.


Blek tjej.


Det fanns mycket fina växter.


På väg ner mot stranden.


På stranden.


Stranden.


Vid stranden.


Jag åt glass nästan varje dag.


Glass.


Glass.


Glass.


Ibland åt vi glass allihop.


Det fanns mycket veg-mat.


Jag köpte mycket nya kläder.


Ibland fick man ha en tröja om det var "kallt".


Oftast var det varmt.


Jag köpte samma fina klänning som Josse.


Och lite nytt smink.


Vi grillade en kväll.


Maten.


Jag drack vin.


Vi var på Disneyland!

fortsättning följer...

Kommentarer

  • Josse Bäääh säger:

    Mycket snygg tjej, god glass, mysigt sällskap :)

    2011-04-26 | 22:10:20
  • Emma säger:

    Vi hade det allt bra där borta hos Jossebullen o freddan :)

    2011-04-30 | 22:42:52
    Bloggadress: http://kiwihunden.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här: