Chris

Min träningsdagbok, smink, shopping, vegetarisk LCHF och jag.

20100915.

Kategori: Shopping.


Okej, köpte lite småsaker idag.
  • Öronproppar. Ska sova på hotell i helgen och vet inte om mitt sällskap är tyst eller inte. Sen så skriker ju ungarna här utanför hela tiden + att det brukar festar runt omkring i alla lägenheter.
  • Ny hudsalva. Min är slut efter typ 2 månader! Annars brukar dom hålla i runt 3 år.
  • Schampo + balsam för glansigare hår. Måste ju prova lite av dom "nya" Apoliva-schamponen.
  • Två olika sminkborttagningar då min hemma bara har en-två cm kvar. Den blåa har jag använt i flera flera år men på det senaste har mina ögon blivit irriterade efter att jag använt den. Den var dock nedsatt så det fick bli en sån med + att jag inte visste om Åhléns var bättre eller sämre.
  • 2 ögonskuggor drån Viva la Diva som kostade 25:- styck. En vit/silver-aktig och en mörkgrön.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: