Chris

Min träningsdagbok, smink, shopping, vegetarisk LCHF och jag.

20100713.2

Kategori: Allmänt.

Idag fyller pappa 59 år! Grattis pappi!

Här hemma på Herrhagen håller jag på att packa iordning det sista inför Arvikafestivalen som jag åker iväg på imorgon. Jag har valt rätt rosa läppstift och lite örhängen och annat småkrafs. Det enda viktiga som saknas är en sovsäck men den hämtar jag imorgon när jag åker till Kil för att bli upphämtad.
Jag är faktiskt lite nervös. Men jag ska se mitt favoritband så detta ska allt bli bra!

Som det ser ut kommer Alex men en sväng imorgon och kalasar med oss, vi får försöka dra in henne på campingen.

Jag ska bo med Johan och hans kombo som jag har sagt hej till en gång. Men det blir säkert bra!

Förjävla ont i fötterna kommer jag att få i vilket fall. Räknade mina skor som jag hade i hallen för någon dag sedan och fick det till 26 par, och då använder jag nästan bara mina DC-skor eftersom jag får så fruktansvärt ont av alla andra skor. Till festivalen har jag ett par gummistövlar, ett har tygskor som jag inte får ont av och sen så funderar jag på att ta med ett par Converse (som jag tyvärr brukar få ont av men vi får se...).

Och sen när jag kommer hem ska jag äntligen börja med Roaccutan!

Kommentarer

  • Millah säger:

    Hej :)

    Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

    Kanske finns det något som intresserar just dig.



    Var gärna med :)

    http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



    Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

    och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



    Ha det bra :)

    Kramar // Millah

    2010-07-14 | 00:16:48
    Bloggadress: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här: