Chris

Min träningsdagbok, smink, shopping, vegetarisk LCHF och jag.

20100705.

Kategori: Allmänt.

Grattis på födelsedagen syster!
Hon önskade sig ring- och/eller tv-bidrag så jag sätter nog över 500 spänn sen. Är det generöst eller snålt tro? Jag vet inte.

Jag har på sistone kännt mig ful, äcklig och tjock. Inte alls roligt. Och jag försöker verkligen träna och sköta mig men det blir alltid bajs ändå.
Känns det som.
Jag vet att det vänder om någon dag.

I helgen har jag kalasat både fredag och lördag och det var jättrevligt. Träffade dock på en väldigt störig person, och jag är väldigt väldigt tolerant så personen var störig.

Imorgon är jag ledig och ska hem till Kil och ta cellprov. Lite nervös men det ska nog gå vägen. Sen ska jag hälsa på tanterna på apotket där och se hur dom har det. Kolla in om dom har några nya roliga varor kanske. Efter det ska jag träffa min bästis och koll på Twin Peaks och egentligen vill jag hinna med ett träningspass där sen men jag vet inte om jag hinner. Känner mig kass med den där träningen.

Måndag - Slutade för sent så det var inga bra pass
Tisdag - I Kil. 17.00 börjar det enda passet jag kan tänka mig och jag ska vara på VC 13 så nu ska jag fundera på vilken buss jag måste ta tillbaks för att hinna. 15.20. Så nej, ingen tisdagsträning. Jag tänkte dessutom gå och hälsa på tanterna på apoteket och se hur dom har det där och se om dom har fått in några roliga varor.
Onsdag - Slutar 19.15. Sista passet börjar 19.00
Torsdag - Slutar 18.00. Hinner med medeljympan 19.15!
Fredag - Slutar 18.00. Sista passet börjar 16.30
Lördag - Slutar 16.15. Sista passet börjar 11.00
Söndag - Slutar 16.00 Hinner med medeljumpan 19.00!

Jag skulle behöva träna tre gånger i veckan i alla fall. Men det kanske funka veckorna framöver.

Idag började jag på mitt nya jobb. Det kändes bra men jag ska nog säga till min gamla chef att hon får säga till när hon får en ledig tjänst. Man får väl försöka att ha dörrarna öppna.

14 dagar till Roaccutan!

Nu är ni uppdaterade tror jag,


Kommentarer


Kommentera inlägget här: