Chris

Min träningsdagbok, smink, shopping, vegetarisk LCHF och jag.

20101209.

Kategori: Shopping.

Idag var jag på en förundersökning för LASIK. Tyvärr med dåliga besked. Jag kommer inte att kunna få perfekt syn. Om jag gör en operation så kommer jag antagligen att behöva läsglasögon när jag läser eller sitter framför datorn. Och jag gör ju liksom inget annat. Sjukt tråkigt då detta varit något jag tänkt göra i framtiden. Visst att få rätt bra syn är ju bättre än att vara handikappad som jag är nu utan glasögon/linser men för 35 000 vill jag ha perfekt syn.

Gick lite på stan sen och köpte sista julklappen och tröstshoppade "lite".


Sminkrengöring går ju alltid åt! Nedatta med 20 spänn styck + 10% då det var medlemsdagar på HM.
I burkarna finns krämer jag ska testa. En från REN och en från La Roche Posay. Jag är inte nöjd med den jag har nu men jag köper nog ingen ny förren jag har slutat med medicinen.


Den ena har två lager.


Trosor från Gina. Dom hade bara 2 par av dom lila i min storlek.


4 par leggings! Går ju också åt och nu var det 10% som sagt. 4e paret var dock "lackleggings" från Gina.


3 tröjor. Den grå och svarta med lång ärm och den blå med kort. 50% på alla + 10% till sen då.


En ny spetströja.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: