Chris

Min träningsdagbok, smink, shopping, vegetarisk LCHF och jag.

20101208.

Kategori: Shopping.

Hoppsan, idag blev det visst lite shopping. Jag har länge velat prova på budgetmärket ELF och nu ikväll slog jag till. De flesta av deras produkter kostar bara 19 kronor. Dom har även en lite finare serie där produkterna kostar 47 styck. Om man handlade för över 18 pund fick man med en fin palett på köpet så det var det som lockade.


Blå kajal. 18:-


Samma som ovan.


Lila kajal. 18:-


Samma som ovan.


Vitt nagellack. 18:-


Skimmrande vitt nagellack. 18:-


Eyelinerpensel. 18:-


Läppglans. 18:-


Foundation. 47:-


Concealer. 47:-


Eyeliner, svart. 18:-


Turkos kajal. 18:-


Samma som ovan.


Kajal. 47:-


Ögonskugga som ger andra ögonskuggor skimmer i olika färger. Jag ska visa när jag fått hem den. 47:-


Paletten man fick med.

Allt från ELF.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: