Chris

Min träningsdagbok, smink, shopping, vegetarisk LCHF och jag.

2100813.

Kategori: Shopping.


Målade byrån. Listen var träfärgad då pappa satt den svarta längst in där istället.


Fick nya tapeter. Mycket nöjd!


Kollade på soffor. Gillade denna.


Och denna.


Handlade lite också såklart. Fyra blommor till mina gubbar (bild längre ner), en lila ljuslykta, en stor prydnandsdiamant, back-up på mina mascara som det var lite extrapis på, Isadora-kvartett (halva reapriset! 31 kronor) och två svarta Graffiti-nagellack (det ena ska jag skicka till Alex).


Så blev tummen som är den enda nageln jag orkat att måla.


Sockerskål.


Assieter, muggar och en gräddkanna.


Så himla fina! Jag har spanat på dom här länge nu. Det blev en sockerskål, en gräddkanna, 6 st koppar med tillhörande fat och 6 st assieter.


Gubbarna blev såhär.


Köpte kakeldekor också. Svart-vit är de nya alltså. Mycket bättre än det gräsliga beige-bruna.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: